Ostoskori

Tuote
Hinta
Määrä
Yhteensä
Yhteensä 0,00 €

Ostoskorisi on tyhjä.
Voit muuttaa sen! Valitse jotain verkkokaupasta.

Maksuehdot

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, ole yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot. (english)

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja AfterPay. Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat , jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Lisätietoja lasku- ja maksupalveluista: 

https://www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot


Toimitusehdot


Toimitustapa ja toimituskulut

Käsittelemme tilauksesi mahdollisimman pian. Tyypillinen toimitusaika on 1-2 viikkoa tilauksesta, Mikäli tuotteen toimitusaika poikkeaa tai muuttuu tilauksen yhteydessä ilmoittamastamme, olemme sinuun yhteydessä. Tuotteemme ovat noudettavissa suoraan Porin varastoltamme (sovitaan erikseen) tai tilattavissa lähimpään Kaukokiidon terminaaliin, Toimituskulut esitetään ostoskori- ja kassasivulla. Mikäli tilaat enemmän kuin 2 ovea, pyydä tarjous toimituksesta sähköpostitse osoitteesta roope.urpolahti@blocko.design .


Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Ale tuotteilla ei ole vaihto/palautusoikeutta, mikäli tuote on virheetön. Normaalihintaisilla tuotteilla sovelletaan normaalia kuluttajansuojalain 14 päivän palautusoikeutta. Asiakas vastaa itse tuotteen palautuksesta aiheutuvista kuluista. Palautettava tuote on pakattava niin, että se ei vahingoitu. Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.

Reklamaatiot ja kuljetusvaurioista ilmoittaminen

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: roope.urpolahti@blocko.design

Emme käsittele reklamaatioita, jotka ovat saapuneet meille yli 7 päivää tuotteen vastaanottamisen jälkeen. Tavaran vastaanottajan velvollisuus ja kuljetusvaurioiset tuotteet: Tiekuljetuslain (TKSL) mukaan vastaanottajan tulee tarkistaa lähetys vastaanottohetkellä ja huomauttaa heti ulkoisesti havaittavissa olevista vahingoista (reikiä, teipit auki, kulmat rutussa ym.). Tällaisessa tapauksessa tulee tehdä välittömästi varauma (merkintä) rahtikirjaan tai pakettikorttiin. Tulee mainita minkälainen vahinko on kyseessä ja ottaa kuljettajan allekirjoitus, yhteys välittömästi asiakaspalveluumme sähköpostitse sekä liitteeksi pakettikortin tai rahtikirjan kuva sekä kuvat vaurioituneista tuotteista. Piilevät vauriot (vahingot, joita ei voi vastaaanottohetkellä silmin havainnoida) tulee reklamoida Vetrom Oy:n asiakaspalveluun 7 vrk kuluessa toimituksesta valokuvien ja vahinkokuvauksen kera. 7 vrk jälkeen vahinkovastuu rahdinkuljettajalla päättyy. verkkokauppaan palautuvat kuljetusvaurioiset tuotteet tulee pakata asianmukaisesti enempien vahinkojen välttämiseksi.

Mikäli sinulla on kysyttävää, ole yhteydessä asiakaspalveluumme: roope.urpolahti@blocko.design